NBTC bans Voice TV programme | Bangkok Post: news

The world's window on Thailand

|

ARCHIVE

NBTC bans Voice TV programme

7 Feb 2017 at 21:47

Copy text Save PDF Email Print text

Regulators have suspended for seven days a 30-minute evening news-analysis programme on Voice TV, the Shinawatra family-owned satellite channel.

The content shown above is only a small part of the full content, which we reserve for Bangkok Post digital archive subscription members. Please log in or subscribe below to get the full content.

Digital archive subscription Log in

Did you find what you were looking for? Have you got some comments for us?